and when I'm all alone at night I know you're by my side

Min onda tå har läkt & jag kan äntligen gå normalt utan bandage eller liknande på den för att minska det onda, men jag måste fint hålla med det fina ordspråket som säger, "Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken" det är så sant så. I utbyte av en ond tå har jag istället lyckats få allergiska utslag över hela magen & ryggen som då & då kliar hemskt mycket. Det är bara att tacka & ta emot & säga hej till nästa allergi. Det enda roliga med det är att försöka komma på vad det är & hoppas på att det är någonting jag faktiskt kan klara mig utan, och inte min kära dator, min sköna säng eller varför inte något annat trevligt? Jag väntar med spänning.

Mest av allt skulle jag vilja knäppa med fingrarna & flyttas fram två veckor i tiden för att slippa allt plugg med inlämningar hit & prov dit, men jag vet att jag ska klara det. Trafikantprovet blev ju en trevlig överraskning & jag tackade & tog emot ännu en Lars Winnerbäck biljett alldeles gratis, sånt är fint.

Nu spelas Michelle Featherstone på högsta volym & jag kan inget annat än att hoppas att klockan kan gå lite långsammare, bara för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0