var jag ett barn som sprang bort mig i natten

jag har förstått nu, poletten har trillat ner,
(men åt helvete för sent.)


och jag hatar mig för att jag vet att jag, jag kommer svika

för sista gången jag lovar mig själv att "aldrig mer, aldrig"
& den här gången ska jag förbannat hålla mitt löfte

I'd take off and I'd start flying

det är nu jag borde springa runt med händerna över huvudet & skrika av lycka,
stryk "borde", så fortsätter vi att låtsas

Somliga går med trasiga skor tills de har slutat gå

Det efterlängtade höstlovet kom & tog slut ungefär samtidigt som det hade börjat, det blev en vecka med alldeles för många fikastunder på de få uteserveringar som ännu finns kvar i vår tätort, en trip till huvudstaden med fina vänner, både en shoppingtur & kyrkogårdstur till grannstaden med den äldre versionen & den mesta av den återstående tiden spenderade jag på okänd plats.

Höstlovet tog slut & skolan drog igång, ännu mer damm samlades på min kamera, snön kom, likaså proven & de sena mysiga kvällarna försvann spårlöst. Idag gjorde jag mitt absolut sista prov i Matematik C & jag försöker se det positivt & inte tänka på vad som kommer härnäst, dock är jag läskunnig & vet vad som kommer efter bokstaven C.
A B C D

Klockan kvart över tre idag var klockslaget jag satt & väntade på hela dagen & ungefär fyrtio minuter senare fick jag det efterlängtade svaret, "Klarade det !!!!!!" & jag har nu en finfin vän som slängt den gröna skylten all världens väg!
Grattis fina du!

RSS 2.0