about yourself you were wrong change the voices in your head make them like you instead

Du förväntas vara den som har ett hjärta av sten, en mage som aldrig värker, en mage utan stenar & klumpar, du förväntas vara den som dansar genom livet som om det vore en dans på rosor, den som aldrig somnar med våta kinder eller har tovigt hår, du förväntas vara den som alltid ler, alltid är glad & aldrig blir sur, du förväntas vara den som har energi i överflöd, tid i överflöd & betyg som skrider i höjden. Du förväntas vara den som kan ta skit från både höger & vänster, den som går därifrån med huvudet högt, den som rycker på axlarna åt alla problem & säger "det löser sig".
Jag förväntas vara min totala motsats!

kom tillbaks, jag ångrar allt jag gjorde allt jag sa, det är inte dig det är fel på det är jag, det fattar väl jag

Snön ligger fortfarande kvar, det stökiga rummet är fortfarande lika stökigt, det toviga håret är som alltid på kvällen, tovigt, de våta kinderna dyker upp till & från & den där klumpen i magen finns kvar - men nu mer är väckarklockan ställd & mitt sista sportlov har tagit slut, det går fasiken för fort nu!

RSS 2.0