usch.

 

jag ger upp.

to dream a dream...



Drömmar, man blir aldrig
för gammal för
drömmar..

it’s my birthday tomorrow and you were supposed to know..



grymt lyckad fest i måndags !
tack som fan tjejer !
verkligen!
ni anar inte hur glad jag blev !

bilder kommer*

förövrigt ber jag om ursäkt för bilden men det är ungefär detta jag har roat mig med idag, tagit extremt fula egobilder :P
hahaha..
mormor, morfar och farmor har varit här och firat mig lite smått,
fick 800 kr av farmor och resten får jag i morgon !

blir att fira hemma imorgon på morronen och sen på kvällen blir det stan och ha myskväll med tjejorna.
blir soppa att äta eftersom johanna inte kan tugga, stackars tjej ! : ) och chips och feeeeetttmaaa feta saker ! :)
men är det ens födelsedag så är det ! :)

jag är förövrigt glaaad idag ! : ) jävligt glad faktiskt.
känns riktigt bra faktiskt !

baaaaaajs !

Den sextonde februari

Jag tröttnade precis på att blogspot aldrig riktigt vill göra samma saker som jag vill så
jag bestämde mig för att ge blogg.se ännu en chans, den här gången utan lösenord
så jag flyttade över allt ifrån blogspot till den här bloggen...
vi får se hur det blir.

men om nån ändå har lust att läsa min blogg där.
som jag kaaaanska uppdaterar nån gång ibland
så heter den
maliiinc.blogspot.com

intresseklubben antecknar...

men du har slutat se i färg & i din mun finns ingen smak..



& du tror väl aldrig att du tänkt nånting som inte alla tänkt
& du tror väl aldrig att du känt nånting som inte alla känt
& du tror väl aldrig att du vet nånting som inte alla vet
& du tror väl aldrig att du kan

dagen före (:



Så var det så ääääääntligen söndag vilket betyder att det är måndag imorron, då är det födelsedagsparty för mig hemma hos lindan. med massssaaaa bra partymusik och dans ! alla är fett pepp och jag hoppas att det kommer bli en as nice kväll!!
det blir först mat på kniv&gaffel och sedan party !
jääävligt nice kväll ! hoppas att den blir en lyckad kväll men varför skulle det inte bli det när man umgås med de bästaste !?

<3

ni förtjänar så mycket mer



Världens största hjärta
till er såhär natten ifrån alla hjärtans dag.

tycker om er tjejor ! :) <3

- Dia dos Namorados



Even the best fall down sometimes..

Lyckliga dagar




Jag har en härlig känsla i kroppen.
Det färdas som ett lyckorus genom min kropp just nu.
Det är så härligt att äntligen få veta att det kommer att bli av,
att vi får
att vi åker
lyckan finns
det var ett tag sen sist
äntligen är den tillbaka !

:)

Kvar i något jag lämnat..




Are you aware of what you make me feel
Right now I feel nvisible to you, like I'm not real
Why should I care'

torsdag

jag har egentligen aldrig varit bra på sånt här
men man kan ju alltid försöka,

Right ?

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/554068/maliiin?claim=c6e7fuucmdm">Följ min blogg med bloglovin</a>

RSS 2.0