& If I could turn back time

jag är inte gjord av sten.
jag har aldrig varit bra på sånt här.
och jag märker att inte ens du är bättre.

confortable dimanche faire pour obtenir moins d'anxiété pour demain


Chillhelger måste alla få ha ibland ! : )
I Fredags blev det en fettokväll hemma hos johanna tillsammans med linda med film och let's dance, ja även lite dans för oss där ett tag. Det var helt klart en mycket värd kväll, väldigt mysig! : )

Igår lördag gjorde jag inte mycket alls, länge sen man hade en sån lördag.. men runt åtta åkte jag in till stan och träffade bästaste lindan och vi gick och fikade på Cafe M , det var mysigt ! : )

Idag, är det alltså söndag, dock har man tappat en timme men, det blir även en chilldag idag. Fira farmor med mat osv, film i sängen med en kopp te skulle sitta fint det med !.
Vi får se hur det blir med den saken..

Om ynka tre skoldagar har jag påsklov ! :)
ja jag längtar.
nu känns det ändå helt okej att åka till sälen.
lite bättre nu eftersom det finns snö även här i linköping..

Men kommer nog sakna endel människor mycket, o vissa inte alls..

den börjar att blekna jag ser ingen gud

jag frågar
och frågar
och frågar igen


vem tog dig ifrån mig
min älskade vän?

men när jag blundar
finns allting kvar
varenda tanke
allt som vi var

besticken finns i lådan och kaffet står där det stod igår

Varför är vi kvar i ett liv som redan levts
Och varför ska vi göra allt igen

ta fram en tallrik nu och du vet vart glasen står,

Säg hej till någon nu
Och fråga hur han mår

you said its snowing its snowing, god I hate this weather



vart tog våren vägen ?
Det har snöat hela dagen mer eller mindre
jag som trodde att våren äntligen var här
i samband med vår kommer alltid lyckan
lyckan finns men inte våren..
skulle inte båda komma samtidigt?

It's the winter , the weather



Precis när det börjar bli vår ja, då ska man åka till snön igen.
Det klingar lite falskt där va ?
ja, snö? nejtack. absolut inte.

aja, Slutet av vecka fjorton blir det iallafall
om dom har beställt som de sa att de skulle göra
har blivit övertalad nu.
efter många diskussioner
så blir det sälen då till en liten mysig stuga
vi får se hur det blir
är inte direkt jättepepp men.
om det finns någon frivillig som skulle vilja hoppa ner i min
väska och hjälpa mig att överleva dagarna där så säg bara till...
jag är öppen för förslag.
absolut. eller garanterat som sofie skulle säga. ; )

mööööhööö.


weather changes moods spring is here again..



Idag var den blå himmel när jag kom hem
då blev humöret på topp.
sånt gillar vi
fetma glad
(y)


du kan inte först ge så mycket och sen plötsligt sluta..

Du sa "jag vill drunkna i dina lockar för alltid"
och dina ord dom föll som glitter över min gråa vardag
så jag sänkte min gard som man gör när man känner sig älskad
och du ljuger om du säger att du tvekade innan du slog

maskinen talar hennes ord innan dom försvinner..

samhällsprov imorgon som känns jättebra, verkligen.
positivt att det blir chillfest hemma hos världens bästa johanna,
blir antagligen en jävligt nice kväll.
förhoppningsvis liiiiite mer chill än lindas födelsedagsfest som var i lördags'
grymt nice kväll men kanske blev liiite för mycket för någon ? (a)
haha.
nej, men jävligt nice kväll ! : )
louise dansade iaf fiiinast ! ; )

Skolan är vår i tisdags,
nice kväll/natt/morgon.
lite segt ibland men ändå helnice! : ) 
Tog första bussen hem på morgonen, halv sju
då blev det sova kan ni ge er på. !

annars blir det väl mest plugg den närmaste tiden.
gör inget annat än att plugga.. :/
menmen, det löööser sig ! : )

den sitter fast mellan mina revben det börjar bli natt..

Jag har tvångstankar med stolar och hatar gräl
Jag älskar måsljud och jag får gåshud av alla höghus
och om jag är inne i längre än en minut så vill jag ut
Kom och hämta din kniv
det börjar bli sent
Den sitter fast mellan mina revben
Kom och hämta din kniv
Det börjar bli natt
Den sitter kvar där den en gång satt

Tack Johanna.
Nu kan jag inte få det ur mitt huvud ; )


nothing like you..

ännu en kväll med plugg plugg o plugg
företagsekonomi denna gång som jag hoppas går helt okej imorgon..

har egentligen sovmorgon till klockan halv tolv imorgon
men nej
då har våra älskade lärare kommit på att vi ska få tillbaka
våra matteprov som vi gjorde i tisdags
som förövrigt gick rent åt helvete..
och vi ska få tillbaka dom klockan halv elva !
varför inte bara vänta med att gå tillbaka dom
tills på måndag ?!

damp.
aja får i alla fall lite sovmorgon,
eftersom jag åker till skolan kvart i nio istället
fast om vi hade börjat halv tolv hade jag behövt ta bussen
fem i elva istället
svårt att bestämma vad jag helst vill..

snart blir det det sista plugget för ikväll
o sen ska jag mysa ner mig i min säng och se på film !


du har ögon som berusar en natt..

Det gick så sakta, tog sån tid, varenda vecka var ett år
Vi ringde ibland för att fråga hur vi mår
Tills han sa "Väntar du på nån eller vill du bli min?"
Jag sa "Vad svarar man på sånt?", han sa "Man svarar nog ingenting"

äntligen är mina lyckliga tisdagar tillbaka..



*
äntligen !
de lyckliga tisdagarna är äntligen tillbaka !
jag är lycklig !

det enda minustecknet som finns i samband med att detta börjar igen
är att det tyvärr krockar med andra avenyn
men eftersom det går att se på internet så överlever jag nog ändå !

nu blir det plugga det sista i företagsekonomin och sen sova ! :)

du får gärna komma hit och skrämma mörkret

nu peppar vi inför lördag
då det blir fett med party för
linda bindan som fyller stor..


då är hon inte liten längre..


you’ve got the sad eyes of a poet..

She doesn't have to know where you are
You don't know it yet, but it's the best night of your life


don’t you know you’ll never ever want to turn back..

hello saferide gör pluggkvällar någolunda trevliga.

min älskade tandställning tog dock priset ikväll..
fjärde, eller femte gången den inte vill vara hel.
jag börjar bli trött på den
inte långt kvar
säger som lars winnerbäck så fint sjunger
Håll ut !

jag håller ut. ohja jag försöker.
försöka kan alla right ?
även jag.


RSS 2.0