ja jag bränner mat i köket, i köket, i köket...

Sista skoldagen , lycklig tjej 1 !

Vi tar vägen mot stranden..

Resväskan är framme och nästan full..
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna få med mig allt utan att det väger över 20 kilo.
men det är sånt som märks..

Nu är det inte långt kvar.
Imorgon klockan 14.45 kommer det finnas två överlyckliga tjejer på vår kära skola som precis har fått sommarlov.
Ja, sommarlov är något som man verkligen behöver just nu.
Det har varit en jobbig vecka med plugg och packning.
4 skoldagar och 5 grejer eller prov som skulle in, men nu är nästan allt färdigt. känns sköööönt ! : )

Om en dag och nio timmar sitter vi på ett flygplan påväg till Bulgarien ! : )
mys o stek som fan ! : )


Jag känner henne som sitter ute i december, frosten har byggt bo i hennes hår, jag känner hon som väntar bara för att se dig på en parkbänk utanför din dörr

Jag tänkte bara säga att jag är kär.
Inte i vem som helst utan i Simon,
finaste simon!
Okej, han är en blandning mellan björne, Lasse Lindh och Emil Jensen
men han är finast ändå !


Och nu ska han inte bara till hultsfred utan även till Peace and love.
snälla döda mig,
jag funderar seriöst på att åka dit bara för att få se honom igen ! : )
fiiiinast !

Innan du glömmer mig Vi kan väl ta en promenad Innan du ger dig Ska jag försöka ta mig mod



Ontimagennatt

RSS 2.0