och jag var 17 år ville inte va den som blev kvar

17 klingar så fint,
18 klingar så falskt!

28 dagar känns skrämmande nära!

+

en bula i huvudet, blåmärken & rivsår lite här&där,
fruktansvärt ont i benen & fötterna,
allt tyder på en rolig lördag kväll/natt!
TACK

jag som minns, jag som vet, evighet som kändes som en evighet på riktigt

gråtit floder till en film som setts ett hundratals gånger,
en film som blev till verklighet en kväll som denna.

Hur mycket jag än önskar mig det,
kommer det aldrig bli som det en gång var,

light years away

Jag är kär i en lägenhet & jag ska flytta,
i alla fall i mina drömmar.

I'm not saying your not on my mind



Om jag översätter orden, en konkret kärlek.

I wish I saw the sunshine

jag är fortfarande ljushårig,
ville bara säga det.

du vet du kommer säga vad var det jag sa igen

det verkar som jag blir mörkhårig igen imorgon,
vi får se hur det blir med den saken.

jag ska riva mina murar tills vi ser varann

mun mot mun
hand i hand
jag klarar inte mer

-

vintern blev för lång


RSS 2.0