don't say to me that your sun don't shine

Idag stod det stadsvandring på schemat efter skolan, så ja vi traskade stan runt, bokstavligt talat, men vi var glada för det..

 

sommaren avslutades och hösten invigdes med årets sista glass på bosses, det blev magen glad över, dock blev jag inte så glad över att säga hejdå till sommaren, men jag ser ändå fram emot en händelserik och mysig höst!

Behöver jag säga något mer eller förstår ni
hur min mage värker när jag säger att det är
28 dagar kvar..?

Kommentarer
Postat av: linnea

riktigt duktiga var vi som hann med en liten glass också ^^

2009-09-23 @ 08:58:23
URL: http://linnettt.blogg.se/
Postat av: tha queeen aka m

snygga bilder ;)

2009-09-23 @ 13:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0