they don't know my head is a mess

Det har varit en lång, lång vecka fylld med plugg & faktiskt ett & annat skratt.
Linnea & jag spenderade två långa eftermiddagar med att försöka få en engelska uppsats att bli klar, & tänka sig, den blev klar! Med tio minuter kvar av inlämningstiden mejlade vi in vår fina uppsats för att sedan fortsätta med en företagsekonomiuppsats som även den blev färdig, två dagar tidigare än den egentligen skulle vara, tummen upp för oss!

& i onsdags gjorde vi det svåraste & längsta företagsekonomiprovet i historien som nästan ingen hann färdigt med, men jag lyckades ändå få ett litet VG på det så det är ändå värt en klapp på kinden!

I torsdags var det studiedag & den spenderade jag mestadels i soffan & pluggböckerna. Jag fick även ett mycket fint besök, ett besök som det kommer skvallras här i byn i flera år framöver. Det är inte varje dag det står en polisbil utanför huset & två beväpnade poliser plingar på dörren för att prata om vad jag kom ihåg från en kall marskväll. En sak är i alla fall säkert, det blev endel skämt om langad sprit & öl från Ryd.

Min kropp kliar & det kommer fler & fler utslag ju längre tiden går, men idag tog vi tummen ur arslet & begav oss till sjukhuset för att kolla upp det & jag gick därifrån med två fina medicinburkar, nu håller hela familjen tummarna för att prickarna försvinner så vi kan åka till Egypten om 15 dagar, ja, femton dagar kvar, & nu värker magen som den alltid gör,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0