Something's wrong, I can't let go



Efter en dag som bestod av tre och en halvtimmes nationellt franskaprov är man nästan värd att sitta i soffan och inte göra ett dugg, förutom att titta på One Tree Hill i flera timmar.. Provet gick förövrigt åt helt fel håll, verkligen jättedåligt. Det blir nog inte mer än ett IG på det tyvärr...hmf,


Men vi fick tillbaka mattenationella proven för någon dag sen, vilket var en roligare överraskning ! MVG, och mitt betyg är säkrat ! äntligen kan jag bara säga !

Denna vecka blir ganska slapp, i alla fall om man räknar sovmornar och lektioner i skolan. I måndags hade vi ingen svenska vilket gav en lång lunch som jag inte direkt spenderade på bästa sätt. det blev ett blodprov på sjukhuset istället, *hoppashoppashoppas* igår, tisdag, hade vi bara en lektion, ingen musik eller matte, slutade tio i tio och tog halv elva bussen hem, sånt gillar vi ! Idag blev det ingen historia, inte för att jag inte hade någon utan för att jag inte orkade sitta där och se ut som ett stort frågetecken på debatten, kommer ändå inte få bättre betyg så sånt kan kvitta. Imorgon har jag ingen matte, ingen svenska, ingen franska utan bara ett prov i företagsekonomi. Börjar halv två och slutar en timme senare. På fredag har vi ingen engelska vilket ger en sovmorgon till tio, vi har inte heller någon historia och eftersom jag antagligen inte ska vara med på idrotten har vi bara en lektion den dagen också. samhällskunskap som vi antagligen inte ska göra så mycket på heller. Jag skulle inte klaga om nästa vecka innehöll lika många lektioner som denna vecka.

Men jag ska absolut inte klaga ! Det är bara åtta dagar kvar varav sex stycken är skoldagar så klaga skulle vara helt fel.
Man tackar inte nej till en vecka i solen just nu.

Kvällen ska jag spendera framför mina väldigt kära företagsekonomiböcker och försöka välja ett bra ämne till historiauppsatsen. roligkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0