Maybe if my heart stops beating It wont hurt this much



Jag är lite ledsen just nu, det rinner vatten som bara den i våran källare, nämligen från våran kära panna (?) eller något där vårt varmvatten görs eller något. fråga mig inte, det enda jag vet är att det just nu inte finns något varmvatten i vårt hus, och det kommer det inte göra imorgon bitti heller. Det betyder alltså att ingen kan duscha ! Malin utan dusch, det går inte riktigt ihop där. det är något som inte stämmer.

tack och lov för att vi börjar halv två i morgon och tack och lov att Linnea bor så nära, (hmf, på landet är 1.5 km nära) Hon räddade verkligen min dag ! Jag lovar att du får duscha hos mig nångång när du har desperat behov av en dusch !

Så ni kan gissa vem som sitter på en moppe påväg till Linnea för att duscha i morgon! Jo, det kommer vara den ofräsha, nyvakna och osminkade Malin. haha, desperat? absolut!

Kommentarer
Postat av: johannaaaaaa vare va

hahaa, stackare! jag skulle med dött!

duscha varje dag varje minut är ju våran grejj;)

du får duscha hos mig när du vill!

pussilussen :D

2009-05-27 @ 22:50:40
Postat av: malin

hahaha, jaaaa jag hade paniiik, funderade seriöst på att inte gå till skolan imr tills jag kom på att jag hade prov och inte alls kunde skita i skolan ! :(

haha, som fan att det är ! OMG är fan beroende av en dusch !

jag vill alllltiiiiid duscha hos dig ! det vore liiite lättare om bodde lite närmare :)

2009-05-27 @ 23:35:39
URL: http://maliinc.webblogg.se/
Postat av: Linnea

1.5 km, nästan grannar ju :p

2009-05-28 @ 10:55:19
URL: http://linnettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0