I feel you johanna...

Jag har blivit ombedd att skriva ett inlägg om den mest underbara och fiinaste johanna.
Här har vi henne då..


Sööto..

Ja, hon är en mycket glad och snäll person som faktiskt alltid får en på bra humör även fast man har en hatemylife dag. :P, har inte känt henne så länge, men hon är verkligen en av mina bästa vänner, som alltid stöttar och som man kan dampa tsm med om allt möjligt. vi har ju våra samtalsämnen nu för tiden............... :)

skulle även nämna att vi ska äta popcorn och gå på bio imr, bääääst
och även äta på bosses : ) MUMS ! : )
(  för andra gången iår för mig :O, bra jobbat (y)  )

Love you girl ! : )
pussssssssssssssssssssss <3333


Kommentarer
Postat av: johanna

Aw, maaalin:D Du är finast! Och du är också en av mina bästa vänner and I löööv våra samtalsämnen..dom är bäst!

Förresten så kommer jag sakna dig när du åker till fjällen:O en helg utan malin liksom? Hur ska vii klara oss...

loove youuuu, pusss!

2009-04-01 @ 00:07:32
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0