Jag känner henne som sitter ute i december, frosten har byggt bo i hennes hår, jag känner hon som väntar bara för att se dig på en parkbänk utanför din dörr

Jag tänkte bara säga att jag är kär.
Inte i vem som helst utan i Simon,
finaste simon!
Okej, han är en blandning mellan björne, Lasse Lindh och Emil Jensen
men han är finast ändå !


Och nu ska han inte bara till hultsfred utan även till Peace and love.
snälla döda mig,
jag funderar seriöst på att åka dit bara för att få se honom igen ! : )
fiiiinast !

Kommentarer
Postat av: johannaaaaaa vare va

han är bäst! jag ska se honom i sommar och dansa åt oss båda:D

2009-06-02 @ 21:42:16
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0