it’s my birthday tomorrow and you were supposed to know..



grymt lyckad fest i måndags !
tack som fan tjejer !
verkligen!
ni anar inte hur glad jag blev !

bilder kommer*

förövrigt ber jag om ursäkt för bilden men det är ungefär detta jag har roat mig med idag, tagit extremt fula egobilder :P
hahaha..
mormor, morfar och farmor har varit här och firat mig lite smått,
fick 800 kr av farmor och resten får jag i morgon !

blir att fira hemma imorgon på morronen och sen på kvällen blir det stan och ha myskväll med tjejorna.
blir soppa att äta eftersom johanna inte kan tugga, stackars tjej ! : ) och chips och feeeeetttmaaa feta saker ! :)
men är det ens födelsedag så är det ! :)

jag är förövrigt glaaad idag ! : ) jävligt glad faktiskt.
känns riktigt bra faktiskt !

baaaaaajs !

Kommentarer
Postat av: johanna

Sötaste bilden! Fan vad kul vi hade i måndags:D grattiiis på födelsedagen i förskott gummsi!

Pussssss

2009-02-18 @ 22:53:02
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0