Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej

Det har varit en jobbig vecka med sex inlämningar på tre dagar, men jag har klarat det!
Efter en jobbig vecka förtjänar man något bra, något underbart.
Tre konserter på tre dagar - något bra, något underbart!

Imorgon vid tio över tre bär det av till Jönköping och där det väntar en Lasse & Grega konsert!
som jag längtar,
bussen hem går sedan vid kvart i två och vi är hemma runt halv fyra.
Efter att ha gått till skolan efter endast en & en halvtimmes sömn efter Karlskrona så känns det inte så jobbigt,
på torsdag väntar det som jag har längtat efter allra mest, och jag antar att halva Linköping känner som jag, då intar Lars Winnerbäck Cloetta Center, & likadant på fredag.

Det blir ett bra avslut på en hektisk vecka, det kan inte bli annat än underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0