I'm going south again

-Bestämt
-Bokat
-Betalt


Vi åker, jag vill inte.

Jag har hela tiden tänkt, aja, men vi åker säkert inte ändå, jag får säkert inte ledigt från skolan, som att det skulle vara ett hinder att inte åka utomlands (a) det finns nämligen en flicka, eller snarare två flickor som skolkade de sista sex dagarna i skolan innan sommaravslutningen och åkte till Bulgarien istället, men allt är klart. Biljetterna har vi fått, hotell i Stockholm är bokat och klart. Nu är det bara att räkna ner.

Jag räknade precis dagarna, 55 dagar kvar.
Jag kommer ihåg hur snabbt dagarna gick innan vi åkte till Bulgarien.
Ena dagen var det 52 dagar kvar, nästa dag var det bara 2 dagar kvar.

55 Dagar kvar till Egypten.
Jag får ju förihelvete panik.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Lyx med Egypten! Vill också åka! Yes, vi kan följa varandra. Jag lägger till dig nu. Skriv gärna en kommentar när du har lagt till mig. Ha det bra! :)

2009-08-25 @ 22:24:04
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: ragnar

åååh gud va kul Malin :D seees där väntar på dig i flygplatsen ;)

2009-08-27 @ 13:14:12
Postat av: Malin :)

hahahahahahahhahahhahahahahahha

Maaaryan förihelvete! ^^

2009-08-27 @ 19:53:41
URL: http://maliinc.webblogg.se/
Postat av: maaaaryan förihelvete

2009-08-27 @ 20:50:45
Postat av: Sandra Karlsson

Gillar om det du skrev! Spännande att se lite bra saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-09-28 @ 14:19:59
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0