men om du låter det stå kvar tills sommar'n är förbi så har det växt dig över huvudet till slut

Idag var det sista dagen, en otroligt varm dag!
Jag lagade min sista gröt för de nästkommande 25 åren, aldrig mer gröt!

Jag kunde inte låta bli att småle hela dagen när jag tänkte på hur kort det faktiskt var kvar,
jag räknade ner timmarna tills jag skulle gå ut genom dörren för sista gången.
Härlig känsla!

Vi firade att fyra veckor, tjugo, dagar och allt för många timmar hade gått
med en isglass i skuggan utanför Skillingen!



Louise, trött efter fyra veckors arbete ! ^^

Ikväll blir det party för hela slanten,
verkligen den perfekta avslutningen på
dessa veckor

Men i hemlighet vet jag att jag kommer sakna min promenadgubbe!
eller stekaren som louise kallar honom ! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså,jag kan knappt förstå det, det är slut...skönt, men konstigt...stekar'n i malins <3 assoooo, fin bild btw!

2009-08-09 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0