Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick om du var på väg hit, eller härifrån

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

En finfin låt som har gått på repeat hemma i Johannas lägenhet hela helgen
där jag förövrigt spenderat hela min helg.
Det var mys.

En helg med spöregn, en misslyckad blöt festkväll som ändå visade sig bli ganska okej ändå,
ännu en festkväll som faktiskt blev helt okej där vi fyllde hela lindas armar med fina texter, blommor och gudvetallt med hjälp av spritpennor, kedjerökning på balkongen, dans, massvis med OC-avsnitt,  skratt och normalt damp över längtan till något man inte har.

En helg med finfina människor och finfin musik.
En finfin helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0