för en tystnad mellan väggarna som skar genom cement

Det har minst sagt varit en trevlig helg !

Fredag: En mysig kvällsfika inne på stan med Malin, Johanna och Linda innan det bar av till Malin i Sturefors där det blev mys med film och chips! Tog sedan moppen hem till mig med Linda vid ett där det blev prat och mys framför en Michael Jackson-konsert! Somnade runt halv fem! Det blev en väldigt mysig kväll!

Lördag: Vaknade vid elva typ och det blev frukost och osv, åkte in till stan och åt och gick sedan ner till resecentrum. Linda vinkade av mig vid pendeln och det blev en trip till Mantorp för att träffa Jesper. Tog kvart över åtta pendeln tillbaka till stan där det blev fika med Linda, Johanna och Malin.

Söndag: Tog en låång sovmorgon och gick upp vid två och satte mig direkt vid tvn där One tree hill, säsong fyra väntade på mig. Dagen spenderades i soffan vilken behöves! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0