I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me..

jag tog sovmorgon till halv tolv idag.
det var skönt !
hade en riktig lektion, Företagsekonomi.
fick reda på provresultaten
hm. mja vad ska jag säga om det ?
nöjd, fast ändå inte.
två poäng under MVG gränsen.
där rök mitt MVG med andra ord.
menmen.

gick till katedral och såg på en DONT drink and drive film.
precis, jag har lärt mig,
det ska vara ett DONT framför drink and drive.
gick sedan tillbaka till skolan och diskuterade lite,

slutade kvart över två, blev springa genom skolan och till bussen.
och jaaaaa, vi hann med den ! : )

hem och inte göra ett skit.
har dock lite smågrejer som måste fixas, men det går nog snabbt !

43 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0