what's broken can always be fixed and what's fixed will always be broken

Några dagar med de två äldre Cederbergarna & pojken från Lund resulterade i besök på både IKEA & NetOnNet, påskägg, bilkörande, kaffedrickande & sist men inte minst ett besök i Tyskland då pengarna flög iväg & bilen packades full.

Jag blev två stolar rikare & har äntligen tillräckligt många stolar till matbordet, ett par trasiga högtalare lämnades tillbaka & kommer förhoppningsvis hem igen om ett antal veckor. Jag placerade en fin liten Tassimo i mitt kök & fyllde på barskåpet med både det ena & det andra.

Nu är lägenheten tyst & tom & jag bäddar ner mig i sägen & jublar över att jag inte vinglar runt på vingliga ben ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0