Still, we made it together

Dagen med stort D kom till slut, trots halsont & en näsa som var täppt, & det var dags för mig & en fin vän att bege oss upp till Garnisonen för att avlägga ed & sanningen från en kall marskväll skulle fram, trots blickar som skulle kunnat skära genom betong, skakande ben & nervositet tog det slut & en stor sten släppte från min mage.



När min sten var borta började väntan på att min fina väns sten skulle falla & det gjorde även den, en efterlängtad fika stod sedan på schemat, gud som vi hade längtat & gud va gott den smakade, efter timmar av fikande hoppade vi på första bästa buss till Vidingsjö där en vit, sockersöt hund väntade på en tur runt i Vidingsjökvarteren i kvällssolen



Dagen som som jag önskat ska försvinna hela sommaren lider nu mot sitt slut & det gör mig inte ett dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0