brand new night with the same old stars

Den 19 september kom med stormsteg & gjorde facebook fullproppat med massa valprat, Sverige galet & de flesta röstkorten använda men jag vet i alla fall ett röstkort som förblev oanvänt, mitt. Efter tjat från både höger & vänster om hur viktigt valet är & att det är ens plikt & ja, jag tror att jag skulle kunna skriva en bok av alla anledningar jag fick höra, fick jag nog & gjorde det omöjligt för mig att rösta.



Men, valet blev inte som sand mellan fingrarna utan jag spenderade min söndag i en skola i Ekholmen med att vara hemskt ansvarig för en stor del av invånarna i Ekholmens röster och stoppa ner rösterna i en urna "gul, vit blå" & dessutom spendera hela min kväll med att räkna de förbaskade rösterna, & som många sa, jag drömde om färgerna gul, vit & blå natten efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0