det är skönt att va i smeten, det är skönt att känna pulsen, det är skönt att bo i Stockholm

En lång vecka är nu påväg att ta slut, det har varit "skolan är vår" & jag har spenderade en kväll i skolan med att göra mest ingenting, det blev en toppen kväll som jag sedan avslutade i en säng hemma hos Linda, jag har gjort ett matteprov som gick precis som jag ville & jag såg tre små fina bokstäver som gjorde min dag, jag är klar med engelska projektet & det är inlämnat & klart, jag har spenderat ännu en kväll i Cloetta Center & fått ont i fötterna efter dans till kents fina musik & räddades av en fin melodi - Kevlarsjäl!



nu är veckan snart slut & nu börjar det roliga, imorgonbitti sätter sig jag & Lindan på en buss upp till Stockholm där vi ska spendera vår helg. Vi har inplanerat att prova nya maträtter, party i överflöd & förhoppningsvis långa nätter med lite för hög promillehalt i blodet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0